Přehlídka studentských a nezávislých audiovizuálních her

Omnibullet

Naše továrna je jako hodinový stroj, dokážeš ho seřídit? Kombinuj jednoduché věže
do složitých mechanismů, směruj energetické proudy, nabíjej baterie. Logická hra o efektivitě, energetické logistice a napjatých rozpočtech. Baterie jsou součástí balení, ale bude do nich potřeba párkrát vystřelit.

Arbitrary Combination

PawTypo

PawTypo je rychlá psací hra se třemi různými úrovněmi, včetně souboje s bossem. Abyste unikli z počítače, musíte porazit krutý kurzor!

Jacqueline Koch

Memoria

Memoria je krátká point-and-click adventura, kde se snažíte zjistit, co se stalo vám a vaším nejmilovanějším a proč jste skončili na takovémto místě. Je to hra plná těchto nejasných informací, kde závisí jen na tom, jak hráč pochopí monology.

Klára Němcová

Planetka

Hrajete za malou, nedávno narozenou planetku. Starejte se o svůj ekosystém, vytvářejte nové rostlinné druhy a objevujte své skryté schopnosti. Budete je brzy potřebovat, protože se k vám blíží vesmírná loď s lidskou posádkou, která chce vytěžit všechny vaše nerostné zdroje. A je jim jedno, jestli vás tím zničí.

Tereza Kotěšovcová

Chmýří

Chmýří je ručně kreslená 2D adventura/platformer o tom, jak se naučit létat. Vznikala šest měsíců jako samostatný projekt maturitní práce, nyní se vyvinula ve společný projekt v rámci brněnského Gamebazového inkubátoru, kde se jí věnuje tým šesti lidí.

Tereza Válková

Šichta

Ale ne! Zase pozdě do Šichty! Hladový ruce se sápou ze všech stran, že se cítíš jako lahev šamponu ve sdílený sprše, a ty je musíš nasytit. Ale žádný strach nejsi na to sám, hra je pro dva hráče. Chopte se chlebů, nože a už to jede jako po másle! 

Šimon Janoušek, Tereza Válková, Hanna Palamarchuk, Ondřej Salava, Polina Bakanova

Prisma

PRISMA je 3D izometrická adventura s hororovými prvky a velkým důrazem na atmosféru. Její mechaniky jsou postaveny okolo tmy, světla a skládání jeho barev.

Josef Šmíd

Ztráta paměti

Ztráta paměti je adventura zasazená do českého prostředí z blízké budoucnosti, ve které se protagonista snaží získat ztracenou paměť aniž by vzbudil podezření. 

Adam Fišer

Lunaris

Lunaris je hra která vznikla jako školní projekt v rámci čtyř měsíců. Cílem hry je prozkoumat dalekou galaxii, vylepšovat svoji vesmírnou loď, odolat vlnám nepřátel a nakonec porazit i hlavního nepřítele ve středu galaxie. Hru nebude snadné napoprvé dohrát a po každém neúspěšném pokusu budete muset změnit svoji strategii, abyste dosáhli svého cíle.

Daniel Zelenka

WenDu - desková hra

Wen-Du je kombinace karetní a deskové hry, při které dva hráči používají samotné karty jako pohybující se harcí pole. Hra vznikla v rámci školního zadání tvorby deskové hry. Grafika volně využívá motivu vody a písku.

Magdalena Žaludová, Eliška Jáchimová, Josef Šenkýř

Montezumu - desková hra

Montezuma je desková hra která vznikla jako klauzurní práce. Je to prolnutí mechanik "King of the hill" a "Capture the flag" se zajímavým tahovým systémem. Vizuál není k přehlidnutí a vtáhne vás přímo do hry.

William Havlíček, Matyáš Novák, Anna Švehláková